پس لازمه پز بدم من تاریخ تولدم ۱۲/۱۲ 😄
من دکترم توی 38هفته هم قبول نمیکنه میگه 39 زایمانت میکنم میگه بچه کامل بشه بعد 37زایمان میکنی باید یه هفته هم بمونی بیمارستان بچه میره دستگاه خب چه کاری دو هفته تحمل کن که بیمارستان نمونی .
من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم پسرم تو دستگاه نرفت
خواهرزاده من ۳۵ هفته به دنیا اومد تو دستگاه نرفت
وایییی اهههه منم کلی خاهش منت کردم با اینکه هم. فشار دارم هم دیابت قبول نکرد گفت ۱۸ هم من دوسداشتم ۱۲هم باشه😭😭😭
تو که سال ساختی این چند روز هم روش عجله نکن عزیزم 😅❤️
وزنش چقدره؟
دکترا قبول نمیکنن مخصوصا برای نوزاد پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.