۷ پاسخ

چه ربطی داره منم ۳۴ هفته رفتم ۲۸۰۰ بود دور شکمشم جلو بود ولی قند ندارم 🤦‍♀️

من 29هفته 1407 بود، 33هفته 1روز 2400 نگفت زیاده فقط دور سرش دو هفته حلوتر بود، اتفاقا همین تازگی آزمایش قند دادم مشکلی نبود

نه عزیزم منم قند نداشتم ولی پسرم درشت بود ۴۱۰۰ بود وقتی به دنیا اومد احتمالا ژنتیکی درشته پسر منم به داداشم رفته بود الانم بابام میگه مثل داداشمه حتی راه رفتنش

منم همین مشکل رو با سونوها داشتم بخاطر وزن و دلیلش ژنتیکه
متاسفانه الان دو هفته ست که وزن بچه استپ کرده رفتم سونو گفت یکی از شریانات تو این دو هفته خونرسانیش خیلی ضعیف شده بچه وزن نمیگیره
خیلی ناراحتم

ژنتیک از قند مهمتره هاااا، شاید ژنتون درشته

سونو ب منم همینو میگفت وزنش بالاست دیابت داری سرش بزرگه،ولی دیابت نداشتم دنیا هم اومد وزنش ۳۴۰۰ و معمولی و نرماله سرشم بزرگ نیست

نه. شاید ژنتون اینطوریه. یا. خوراکت اوکی بوده. کنم همینطورم. من 28هفته 1400بودگفت زیاده

سوال های مرتبط