۲ پاسخ

پسر منم دقیقا از پانزده ماهگی وزن اضافه نکرد و کم خور هم شده فک کنم تو سنشون طبیعیه چون شدید شلوغ میشن چون همه میبینم همین مشکلو دارن

شربت اشتها بده بهش
نئوزینک بده بهش برای اشتها مولتی ویتامین
پودر سنجد برای قدش اینا بده بهش
متخصص تغذیه ببر

سوال های مرتبط