تست نزدی
من با ۵ روز تاخیر رفتم آزمایش منفی بود
من ک پریودیم این دفعه درست و درمون نبود ۱۵اسفند پاکه پاک شدم....حالا امروز لکه دارم🥱🥱🥱🥱
من ۱۲ روز تست نزدم
من بعد ۵ روز تاخیر تست زدم لطفا ببنید بگید مثبته یا ن برم آزمایش یا ن
چقد از موعدت گذشته
منم ۱۴ روزه ک از پریودم گذشته آزمایشم دادم منفی شده
منم همینطور🫠🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.