۷ پاسخ

تست نزدی
من با ۵ روز تاخیر رفتم آزمایش منفی بود

من ک پریودیم این دفعه درست و درمون نبود ۱۵اسفند پاکه پاک شدم....حالا امروز لکه دارم🥱🥱🥱🥱

من ۱۲ روز تست نزدم

من بعد ۵ روز تاخیر تست زدم لطفا ببنید بگید مثبته یا ن برم آزمایش یا ن

چقد از موعدت گذشته

منم ۱۴ روزه ک از پریودم گذشته آزمایشم دادم منفی شده

منم همینطور🫠🫠🫠

سوال های مرتبط