۴ پاسخ

من با ارد برنج شیر پاستوریزه پودر بادوم و سویق درست میکنم گاهی وقتا توش خامه هم میزنم خوشمزه تر میشه

ارد برنج و تو یکم شیر سرد حل میکنم و بعد بقیه شیر و میریزم و هم میزنم تا به غلظت برسه بعد توش هرچی بخوام میریزم
من اکثرا موز و خرما و له میکنم با سویق و بادوم یا مغزیجات اسیاب شده ترکیب میکنم میریزم تو فرنی و هم میزنم تا خوب ترکیب شه😍😋

با نشاسته . نشاسته رو داخل آب حلش کن و بعد به شیر اضافه کن رو گاز بزار هم برن تا غلیظ بشه

من شیر و ارد برنج شکر گلاب وانیل میزنم هم میزنم غلیظ میشه تمام خیلی هم دوسش دارن میتونی توش مغزیجات هم بریزی وقتی کوچیک تر بودن با شیر خشک درست میکردم ولی الان با شیر ماجان

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی