پیاز، گوشت، مرغ بلغور گندم عصاره قلم نمک فلفل زردچوبه یه کوچولو دارچین
ی دفعه حلیم سفید درست میکنم ی دفعه قرمز😅
حلیم سفیده رو گندم ی روز قبلش خیس میکنم بعد میزارم بپزه ،گوشتم جدا میپزم با پیاز،بعد ریش میکنم واضافه میکنم بهش ،اگ ابگوشتش اضافه اومد اونم اضافه میکنم تا خوب جا بیفته،بعدم با گوشتکوب برقی میزنم، گاهی وقتا هم شیر ب جای ابگوشت اضافه میکنم ،
اون یکی حلیم رو با بلغور درست میکنم ،پیاز وادویه ورب تفت میدم بلغور خیس خورده هم اضافه میکنم و میزارم باهم بپزه، دیگ اینو له نمیکنم،هویجم نگینی میریزم توش،
اگ اب مرغ هم داشته باشم میریزم یا عصاره مرغ.
اینو داخلش مرغ ریش ریش میزنم.گاهی،
گاهی هم یکم جو دوسر پرکم اضافه میکنم .
گاهی هم قبل خاموش کردن ی رشته سوپم میزنم.
من بلغور گندم رو جدا میزارم بپزه گوشت هم جدا با پیاز میزارم بپزه بعد گندم پخته شده رو با گوشت کوب برقی میزنم گوشت ریش ریش و اگه لازم بود اب گوشت هم اضافه میکنم با یکم نمک و دارچین جا بیوفته
اگه مرغ یا گوشت میریزی قسمت های نرم و بدون استخون و انتخاب کن کامل میپزم و ریش میکنم بعد با غذاساز کامل پوره میکنم بعد گندم پوست کنده و جو و آب قلم من شخصا برای مقوی تر شدنش هویجم میریزم
پیاز . بلغور گندم. گوشت . ادویهوهم دارچین
من فقط مرغ ریش ریش میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.