۳ پاسخ

نه دخترمن هیچ کدام ازاین علائمونداره فقط بهش نمیدم معدشودلش به هم میریزه ودل پیچه بدی میگیره که هردارویی بجزمیلکازیم بدم خوب نمیشه

دخترمن انگارحساسیت داره ولی میبرم پیش دکترمیگه وقتی اسهال نیست یعنی نداره شیرگیگوزمیخوره ولی میلکازیم بهش میدم اگه قطع نم حالش خراب میشه

من اولاش دخترم حساسیت‌داشت و شیر گلدن گات میدادم شیر بز و خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان پانیذ 💖 مامان پانیذ 💖 ۱۶ ماهگی