به دكترم دسترسي ندارم وزن جنين خوبه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه عزیزم

خداروشکر عالیه همچی

برای منم تو این حدودا بود و دکتر بم‌گفت بچه درشته

بله عالیه

سوال های مرتبط