۶ پاسخ

نه پاستوریزه های الان درست و حسابی نیست هیچی ندارن همون شیرخشک میدم

شیرخشک بهتره برای بچه ها
ویتامین ها و مواد مورد نیازشون رو داره
حداقل تا 18 ماهگی شیرخشک بدید

من هر دوشو میدم

یک وعده در روز پاستوریزه میدم بعد از ۱۸ ماهگی دو وعده میدم که انشاالله تا دو سالگی از شیرخشک بگیرمش

احتیاج ب گرم هست یانه همینجوری بایدبدیم؟؟؟واسه دفع اول چقدبایدداد

پسر من نمیخوره اصن پاستوریزه مزشو دوست نداره

سوال های مرتبط