نینی من شیر خشک نمیخوره
دوشبه تو خواب میدم
شیر پاستوریزه هم میدم ، شیر ماجان هم گرفتم فعلا ندادم و شیر مادر😁
یکی درمیون دوتاش میدم
شیرخشک
شیرخشک
دکتر پسر من گفت همون شیر پاستوریزه هم خوبه،ولی من احتمالا شیرخشک بگیرم دنگ و فنگ گرم کردن و نگهداری اینا نداره،کلی هم مواد مغذی داره
من شیر پاستوریزه یبار دادم به غلط کردن افتادم ۳ساعت تمام بچم گریه میکرد ناجور
همون شیرخشک ۳با شیرخودمو میدمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.