۶ پاسخ

نینی من شیر خشک نمیخوره
دوشبه تو خواب میدم
شیر پاستوریزه هم میدم ، شیر ماجان هم گرفتم فعلا ندادم و شیر مادر😁

یکی درمیون دوتاش میدم

شیرخشک

شیرخشک

دکتر پسر من گفت همون شیر پاستوریزه هم خوبه،ولی من احتمالا شیرخشک بگیرم دنگ و فنگ گرم کردن و نگهداری اینا نداره،کلی هم مواد مغذی داره

من شیر پاستوریزه یبار دادم به غلط کردن افتادم ۳ساعت تمام بچم گریه میکرد ناجور
همون شیرخشک ۳با شیرخودمو میدمش

سوال های مرتبط