۴ پاسخ

بله قرص خونریزی رو کم میکنه منم الان سه روزه تمومه

من پریودم حالت عادی هست
وقتی بسته رو تموم کردی چند روز بعدش پریود شدی؟

ن منم مصرف میکنم اینجوری نیستم

اره عزیزم
قرص خونریزی رو خیلی کم میکنه،

سوال های مرتبط