دکتر من انقد هول هولی انتی گرفت اصلا ذوقم پرید😅 ایشالا وایمیستم هفته ۱۶🤭
الهی به سلامتی بغل بگیریش عزیزم
چه خوب که برای شما حدس زد یه من که گفت مشخص نیست
سالم باشه انشاالله گلم 🤲🤲چی خوردی ک بیدار باشه؟
از روی عکس حس میکنم دختره البته فعلا زوده چون شاید آنومالی پسر گفتن
من میخوام فردا برم ان تی زود نیست؟
دختره؟
دختره
حسم میگ پسر
انشاالله سالم باشه🥰
حس میکنم دختره
پسره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.