بچه ها خون بند ناف رو ثبت نام کردید؟

۱۰ پاسخ

مگ تو بارداری باید ثبت نام کرد؟

هزينش چقدر ميشه؟

وای منم نرفتم همش استرس دارم وقتش بگذره🥲

من فردامیرم واسه بستن قرارداد
بایدهفته ۳۰زنگ بزنی ۳۵هفته بری واسه بستن قرار داد

زمان امیرحسین 4 سال پیش ثبت نام کردیم
این یکی رو نمی‌دونم

خون بند ناف چیه؟

نه🥲🥲

منظورت ذخیره بند نافه؟

فعلا که به من گفتن دیگه نمیگیرن🫠

من گفتن ۳۴ هفته بیا

سوال های مرتبط