اینو لطفا ببینید
فرزندپروری
فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

راست گفت یکی از خانمها. من تو اشپزخونم میز نهارخوری ندارم. سفره قلمکاری دارم میندازم رو زمین میخوریم‌ . شستنشم راحته توی لباسشویی‌ دوتا بگیر یکی ن یکی استفاده کن. اما سفره قلمکار هم گرون هست بهرحال

سپیده جان خوبین؟
چه خبرازاوضاع تبریز؟

عزیزم می تونی از اون سفره پارچه ی ها استفاده کنید

حرارت ملایم بگیر مثل سشوار

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم ۲ سالگی
مامان امیررضا👼💙 مامان امیررضا👼💙 ۳ سالگی
مامان ariya مامان ariya ۳ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی
مامان عشقم مامان عشقم ۲ سالگی
مامان maneli مامان maneli ۲ سالگی