من دوسه شب میشه قنداق نمیکنم
آرع من میکنم
مال منم 😂🖐🏻
آره
من کلا قنداق نکردم
من اره قنداق میکنم نزدیک هفت ماهشه
خوشبحالت
پسر من تا قنداقو درنیاره نمیخوابه😂
من یبارم قنداق نکردم
گلم تاپیکاتونو داشتم میدیدم میشه بپرسم مارک و مدل فرت چیه؟؟
منم همقن جوری بود تازده یاد دارم یاد میدم
منم پسرمو شبیه قنداق باید دستاشو و پا رو ببندم تا بخوابه
تازه اگثر وقتا باید تو پتو تابش بدیم تا بخوابه
من هنوز میکنم چون دستاش،تو سروصورتش میزنه🙃
الهی بگردم لپاشو نگاه😍😂
نه طرف ما که قنداق نمیکنن بلدهم نبودم و نکردم
ای جان ماشالا چه لپایی داره کوچولوت😋
نه دیگه خوشش نمیاد
منکه بچم به قنداق عادت نداره وقتی قنداق میکنم نمیخوابه و گریه میکنه😅چون از اول قندق نکردیم منم ک یاد نداشتم
سلطان لپ😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.