۱۷ پاسخ

من دوسه شب میشه قنداق نمیکنم

آرع من میکنم

مال منم 😂🖐🏻

آره

من کلا قنداق نکردم

من اره قنداق میکنم نزدیک هفت ماهشه

خوشبحالت
پسر من تا قنداقو درنیاره نمیخوابه😂

من یبارم قنداق نکردم

گلم تاپیکاتونو داشتم میدیدم میشه بپرسم مارک و مدل فرت چیه؟؟

منم همقن جوری بود تازده یاد دارم یاد میدم

منم پسرمو شبیه قنداق باید دستاشو و پا رو ببندم تا بخوابه
تازه اگثر وقتا باید تو پتو تابش بدیم تا بخوابه

من هنوز میکنم چون دستاش،تو سروصورتش میزنه🙃

الهی بگردم لپاشو نگاه😍😂

نه طرف ما که قنداق نمیکنن بلدهم نبودم و نکردم
ای جان ماشالا چه لپایی داره کوچولوت😋

نه دیگه خوشش نمیاد

منکه بچم به قنداق عادت نداره وقتی قنداق میکنم نمی‌خوابه و گریه می‌کنه😅چون از اول قندق نکردیم منم ک یاد نداشتم

سلطان لپ😅

سوال های مرتبط