۲ پاسخ

من فقط شبا ک میخاد بخابه قنداق میکنم خابش ک سنگین شد حدود ی ساعت بعدش بازش میکنم دیگه تاصبح میخابه جوجه

تو طول روز به زور نیم ساعت بخوابه چون قنداقش نمیکنم اون موقع. موندم وسط روزم قنداق بکنم یا نه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی