تا دوماهگی
منم فقط موقع خواب میکنم یعنی نبندم اصلا نمیخوابه
من تاچهل روزقنداقش میکردم...
من تا 2 ماهگی
منم هنوز دارم میکنم😢و تو فکرم کی ازش بگیرم
من الانم شبا دستاشو میبندم چون خیلی صورتشو تو خواب میماله خواب خوب نمیره
چ جوری قنداق میکنی؟ بدون مای بیبی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.