۷ پاسخ

تا دوماهگی

منم فقط موقع خواب میکنم یعنی نبندم اصلا نمیخوابه

من تاچهل روزقنداقش میکردم...

من تا 2 ماهگی

منم هنوز دارم میکنم😢و تو فکرم کی ازش بگیرم

من الانم شبا دستاشو می‌بندم چون خیلی صورتشو تو خواب میماله خواب خوب نمیره

چ جوری قنداق میکنی؟ بدون مای بیبی؟

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧿♥️ مامان پناه کوچولو🧿♥️ ۱۱ ماهگی