من قنداق میکنم ولی نه مثل قدیما ک پاها و میبستند فقط دستاش پا آزاد وقتی ک قنداق میکنم خواب عمیق تر و بهتری داره و درد کولیکش هم کمتر میشه و بیشتر برای خواب شب قنداق میکنم
منم دوتا پسرام قنداق کردم اونم چندماه
خیلی راحت میخوابن وآروم میشن انشالله
دخترم هم قنداق میکنم خیلی تاثیر داره
قنداق یجور مسکنه برا بچه کوچیک باعث اروم خابیدنش میشه باعث میشه بچه تو خواب تکون نخوره نترسه اذیت نشه من دخترمو بعضی وقتا ک خیلی بی قراری میکنه چربش میکنم بعد قنداقش میکنم سریع اروم میشه میخابه
من دخترمو قنداق کردم این بچمم قنداق میکنم به نظرم خوبه به بچه آرامش میده
من قنداق میکنم چون راحت تر میخوابه واقعا بعضی شبا چون خیلی بغلش میکنن بدن درد میشه و وقتی قنداق میکنن راحت میخوابه
ربطی به باور نداره قنداق باعث میشه بچه راحت بخوابه واسه دختر من ک اینجوری بود تا دوماهگی قنداق کردم خیلی راحت خوابید شبا
نه اصلا ، قنداق شل در حدی که دست بچه نپره خوبه اگر بچه دوست داشته باشه و آرامش بگیره بعضی بچه ها دوست ندارن مثل دختر من اینه که نمیکنم اصلا
قنداق نکنم نمیخابه اگرم بخابه ۵ دقیقه ای بیدار میشه
من ک نکردم اعتقادیم ندارم چراباید بچه رو ببندی ومانع بشی ازادباشه؟دست وپای خودتو ببندن اذیت نمیشی؟
دختر من اصلا قنداق کردن دوست نداشت
پسرم تو قنداق واینمیسته از اولم قنداق نکردم
نه قنداق مث قدیمیا نه که بچه مث پیله میشه
مامان من یه ملحفه خنک و نخی اروممیپیچید دور خواهرزادم درحدی که توی خواب هی نپره و بهتر بخوابه
من هیچ کدوم از بچه هام و قنداق نکردم
قنداق چسبی بگیر هم بچه راحت تره هم موقع خواب دستاشو تکون نمیده که یهو از خواب بپره
من فقط ۴ شب اول مامانم قنداق کرد دیگه نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.