مامانا بچه رو تا چندر‌وزگی باید قنداق کرد

۶ پاسخ

تا 4 یا 5 ماه فکر کنم میشه حتما قنداق کن راحت می‌خوابه من قنداق نکردم الان همیشه تو خواب دست و پاهاشو تکون میده باز بیدار میشه و بعدش هم بدخواب

من تا دوماهگی قنداق کردم بعدش دیگه دخترم گریه میکرد ونمیذاشت قنداقش کنم

اگه کولیک داره و برا اینکه دست و پاها بچه صاف و کشیده باشه تا۲ماه

مگه حتما باید قنداق کرد😳
من اصلا نکردم

من پسرمو تا چهار ماه قنداق میکردم

عزیزم مونده ب خودتون چند روز قنداق کنید اصلا بچه تو قنداق میمونه یا ن

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧿♥️ مامان پناه کوچولو🧿♥️ ۱۲ ماهگی