۴ پاسخ

من پسرمو تا ٤ ماهگي قنداق كردم. دخترمم دارم قنداق ميكنم

اره من هنوز قنداق میکنم

من پسرم دوماهشه قنداقش میکنم راحت میخوابه
اگه قنداق نباشه هر پنج دیقه بیداره
دختر داداشم ۶ماهشه بازم قنداقه😂😂😂مشکل نداره که قنداق کزدن

اگر گرم نیس اره بابا . منو تا یکسالگی قنداق میکردن مادرم چون نمیخوابیدم🥲😄

سوال های مرتبط

مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی