۸ پاسخ

منم قنداق کردم از نوزادیش و اشتباه ترین کار ممکن و کردم یعنی پیر شدم تا از قنداق گرفتمش،میخواستی شیر بدی یه داستان بود باز و بسته کردنش،گرمش میشد عرق میکرد میپرید،اوووووف متنفرم از قنداق،من که بعد واکسن دوماهگیش چون تب میکرد از سرش انداختم،اینجوری که با شوهرم شیفتی بودیم تو بغل میخوابوندیمش تا عادت کرد،میگن بچه ها ۳ روز یه کاری رو انجام بدن براشون عادت میشه،تو که امروز و اذیت شدی فردا و پس فردام دووم بیاری تمومه

عزیزم هرچقد دوس داره قنداق کن اون نهایتا تا یه ماه دیگه قنداق بخواد ۴ ماهگی ب بعد خودش بدش میاد ببندیش خواهرزاده منکه همینجوری بود یسره قنداق شب روز بعد ۴ ماهگی بدش اومد ببندیش منم الان دخترمو دستاشو فقط شبا میبندم چون دستاش مدام تو صورتشه باعث میشه از خواب بیدارشه وقتی میبندم عمیق میخابه

من اوایل همیشه قنداقش میکردم الان کلن روزی ی بار و شبا موقع خواب عمیقش بچه بزرگتر بشه رفلکس مورو ازبین میره و نیاز ب قنداق نیست

منم اینجور بود از بعد چهل روزگی فقط شبا قنداق میکردم تا دوماهگی بعد دیگه نکردم کم کم عادت کرد

من شب قنداق نمیکنم نمیخاد روز قنداق میگنم

فقط شبا قنداقش کن روزا در حد یکی دو ساعت که از سرش بیفته

دقیقا دختر من
به مامانم میگم چجوری ترکش بدم
قنداقش براش کوچیک شده 😂
بدون قنداق اصلا نمیخابه دیروز منتظر بودم شوهرم بیاد بعد قنداقش کنم
چشماش از خواب باز نمیشد ولی نمیخاد انقد مقاومت میکرد ،
دیگه تا قنداقش کردم تخت خوابید 😁

دکترا قنداق و‌منع میکنن جدیدا

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی