۵ پاسخ

شل ببند هر ۲-۳روزی نسبت ب قبل شل تر ببند ک نهایتا اصلا نبندی
اینجوری ذره ذره داری حذف میکنی بهتر از یهو حذف کردن هس

پسر منم عادت داره دستاشو ببندم منم دوست دارم عادی بخوابه

پسر من پنج ماهه هنوز قنداق باید بکنم تا بخابع سخت نگیر من قنداق میکنم خابش ک عمیق شد بازش میکنم سه ماهگی یادمه تا صب قنداق بود دستش می‌پرید اذیت میشد

دستاشو بذار تو شلوارش 😃 مث همون عمل می‌کنه

وقتی خوابش سبک هست هنوز عمیق نشده بازش کن

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی