نذاری معاینه کنه اگه دل نگرانی یه سونوبده
الکی نرو
میخاد پول ویزیت الکی بگیره
کمر درد ک عادیه بچه داره جا باز میکنه
خونریزی فقط خطرناکه اونم اگه بیشتر از ۴ قطره باشه باید بری
معاینه داخلی نمیکنن اگرم کنه پزشکه ادم عادی نیست که نگران نباش
فاطمه عالمی پور
نه نریا میوفتی خون ریزی دهانه رحمتو باز میکنه
شیاف استفاده کن درد شکم و کمر عادیه منم دارم همه مادرا هم دارن
دکترت کیه؟؟
بارداری معاینه داخلی ک نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.