۹ پاسخ

به بچهاش بگید یا زنگ بزنید ۱۱۰بگید که مزاحمت ایجاد میکنه بهشم اخطار دادی تاثیری نداشته

بمون خونتون کامل شد برو
با همسایه اتون بحث کن فضولی نکنه تو کارت قهرکن باهاش نتونه آمار کاراتو بگیره
چقدر از این مدل همسایه ها متنفرم

به نظرم بشین همین جا همسایه هم اصلا رو نده تحویلش نگیر نمیاد دیگه

عزیزم اینبار همسایه اومد بگو یبار دیه بیایی زنگ میزنم ۱۱۰بیاد ب جرم مزاحمت ازت شکایت میکنم بعد بهش توهین کن من باشم یاریش میکنم ک ب غلط کردن بی افته

به نظرم بشینین تکمیل کنین بعد برین

بمون عجله نکن

میمونم فعلا تا خونم تکمیل بشه چیکار با همسایه فضول دارید

بنظرم بشین تحمل کن تا همه چیت تکمیل شد بعد برید خونه خودتون انشالله، عجله نکنید

من میمونم تکمیل می‌کنم بعدش میرم
تا خونه خودمون تکمیل بشه موندم خونه بابام اینا ۶ ماه بعدش رفتم خونه خودم

سوال های مرتبط

مامان چشم بادومی🧿 💖 مامان چشم بادومی🧿 💖 ۱۶ ماهگی