دوستم میگه بعد س روز شیر اوردم ولی همون سه روزم یکی دو قطره میومده ک بچه گرسنه نمونه
من قبل زایمانم شیر میومد بخاطر همون روز بیمارستانم شیر دادم
و این که اولش آغوزه در حد چند قطرس فک نکنی کمه همون سیرش میکنه
سعی کن همه ی اون آغوز رو به بچه بدی بعضیا مادرا و مادرشوهراشون تو خونه میدوشن و میریزن ک بچه زردی نگیره این کار و نکن اون آغوز پر از پادتن انواع بیماری هاست و برا بچه عالیه
حدودا تا ۳ روز آغوزه بعدش کم کم شیر میشه
برا زردی نگرفتن هم سعی کن تا دو سه روز اول گرمیجات و گداخته و کاچی اینا نخوری از ۳ ۴ روزگی بگذره و بخوری دیگه زردی نمیگیره
بچه منو تو ریکاوری بودم اوردن برا شیر تو خوابیدی پرستار خودش بچه رو نگه میداره و سینت رو میزاره دهنش وقتی بچه شروع به مکیدن کنه خود به خود شیر میاد نگران نباش
تو طبیعی زودتر و راحتتر میاد ولی نه این که تو سزارین اصلا نیاد بعد سزارین هم تا بچه شروع به مکیدن کنه شیر هم میاد
اکثرا از شب سوم شیر تو سینه زیاد میشه قبلش آغوزه
فکرکنم دقیق یادم نی ، سه ساعت یا بیشتر بعد عمل بهش شیردادم
نیومد شیرخشک میدن
مامانای عزیز روز اول شیر ندارین ،هیچکس نداره،آغوز هست که همون بچه رو سیر میکنه به بادش با مکیدن شیر میاد
قطره شیرافزا بخور اولش خیلی کمه انقد بده میک بزنه سر دو روز میاد
دو روز قبل عملت عرق رازیانه یا زیره سیاه بگیر بخور یه لیوان…دو روز پشت همم دوش اب گرم بگیر با کف دستت ماشاژ دورانی بده سینتو …من هم هفته خودت ازم اب بی رنگ میومد برا تو نه؟
نوزاد مک قشنگ بزنه میاد مک بد بزنه یا سختش باشه نتونه نمیاد…
نه نداشتم.قطره شیر افزا بخور.بابونه و بادیون دم کن بخور تند تند.آبکی زیاد بخور.غذای خوب و مقوی .شیرت خیلی زیاد میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.