۷ پاسخ

من از ۹ ماهگی دادم ناهارم اتفاقا املته
ولی نیمرو دوس نداره

اره با کره درست کن

از۶ماهگی میدم🤐

اره میشه

اره من نیمرو که میدادم جدیدا املتم میدم

من از ۹ ماهگی میدم

من از هفت ماهگی دادم مشکلی ندارن خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان ریحانه 😍😗 مامان ریحانه 😍😗 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی