از وقتی اعتراض و جنگ شده دست و دلباز شدن دیدی به ما هم دادن😄😁
خدا داند بس.
پیامش دو پهلو بود هیشکی نفهمید دقیقا شامل کی میشه
اعلامکردن فقط اونایی که ۴۰۵ به بعد به دنیا میان
نه عزیزم، به مادرانی که فرزندشون متولد ۱/۱/۱۴۰۵ به بعد باشه....
ثبت نامیه؟
به مادرای ۱۴۰۵هم نمیدن خخخ
والا نوشته بود ب تمام مادران ایرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.