۱۰ پاسخ

کجاها میزنن

شب ممکنه تب شدید کنه نخوابی

منم سشنبه باید ببرم بزنه دخترم
میترسم اصلا استرس گرفتم

من که امروز زدم اوردمش خونه صبحونه دادم استاشو دادم کمپرس سرد گذاشتم بعد خوابید بیدار شود پاش درد داشت و نق میزد بغلش کردم دوباره کمپرس سرد گذاشتم البته نمیذاشت بذارم و استاشو هر ۴ ساعت دادم ناهار دادم زیاد نذاشتم راه بره الان کلا خوابید خدا روشکر تب نکرد فعلا ولی شلوار پاش نکردم خنک بخوابه

واکسن۱۸ماهگی واسه چیه

وای من استرستشو دارم

منم امروز دادم دو سه ساعت اول خوب بود حالش بعدش استا دادم خوابید پاشد تب شدید کرد استا دادم باز بعد پاشو نمیتونست تکون بده لنگون لنگون راه میرفت بازم ساعت ۸شب خوابید ۱۱بیدارشد تب داشت باز استا دادم بازم نمیتونست پاشو تکون بده راه بره یکم گذشت الان داره پاشو لنگ میزنه ولی داره راه می‌ره خدا میدونه کی میخوابه

من احتمال خیلی زیاد کلن نمیبرمش

چطور بود عزیزم تب کرد؟من فردا باید واکسن دخترمو بزنم استرس گرفتم

اذیت شدعزیزم؟

سوال های مرتبط