این حساسیته؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

بیشتر شبیه اگزما هست لوسیون یا مرطوب کننده بزن ایشالله خوب میشه

مثل پسر من از خشکیه یکجوراییی آره از هواس
چرب کن با پماد بچه

سوال های مرتبط

مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۱ سالگی
مامان ویهان👶🏻💙 مامان ویهان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان نونو👶 مامان نونو👶 ۱۶ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی