این قافله عمر عجب میگذرد.
#پوشک#فرزند#کمکی

تصویر
۴ پاسخ

دریاب دمی که با طرب می گذرد 🌹

همیشه از عید بدم میومد نمی‌دونم چرا الان که دیگه اصلا مهم نیس برام چون دل ما با همه مامانایی که داغدار جوناشون هستن و اولین عیدی هسته که جونشون پیششون نیس همدل لعنت به باعث و بانیش

عجب ک چ عرض کنم
واسه ما ایرانیا شده برزخ

هعی
بچه تر که بودیم یه سال واقعا طولانی بود الان خیلی زود میگذره پیر شدیم و ب هیچ کدوم‌ارزوهامون نرسیدیم😑

سوال های مرتبط

مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی