دریاب دمی که با طرب می گذرد 🌹
همیشه از عید بدم میومد نمیدونم چرا الان که دیگه اصلا مهم نیس برام چون دل ما با همه مامانایی که داغدار جوناشون هستن و اولین عیدی هسته که جونشون پیششون نیس همدل لعنت به باعث و بانیش
عجب ک چ عرض کنم
واسه ما ایرانیا شده برزخ
هعی
بچه تر که بودیم یه سال واقعا طولانی بود الان خیلی زود میگذره پیر شدیم و ب هیچ کدومارزوهامون نرسیدیم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.