بعد از موعدت بزن بهتره
از یه هفته هشت روز قبل داشتم میزدم چون معده درد اینای وحشتناک داشتم دیگه روز موعد ازمایش دادم
۲ روز
۴روز زودتر
صبر کن عزیزم حداقلللل بزار ۵ روز بگذره مونده نزن هاله میافته امیدوار میشی بد میشه اینجوری
من دو روز زودتر بیبی زدم مثبت شد ازمایشم دادم همون روز بتام ۳۸/۵ بود دو روز بعدشم شد ۱۰۵
اصلا نزدم😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.