سلام دردای زیر شکم تو هفته من طبیعی هست؟ هی میگیره ول میکنه

۵ پاسخ

عزیزم منم مثل شما بودم خیلی رعایت نکردم طول سرویکسم اومد پایین مجبور شدم سرکلاژ کنم

اره طبیعیه فقط استراحت زیاد کن چون من درد داشتم رعایت نمیکردم‌سرویکسم‌اومد پایین سعی کنید تو بارداری بیشتر با خودتون مدارا کنید

استراحت کن و شیاف بزار

منم اینطوریم یکم استراحت کنی بهتر میشی

من اطراف نافمه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری