سلام مامانا
درد زیر شکم تو هفته من طبیعی هست

۲ پاسخ

کلا درد زیر شکم هست
اگه خونریزی و لکه بینی نداری یا خیلی شدید و غیر قابل تحمل نیست دردت
عادیه

منم مثل شمام فکر کنم طبیعیه رحم داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل 🩷و 🩵 مامان دخمل 🩷و 🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد