دکتر پسرم گفته بود تا چهار ماهگی باید مصرف بشه
من تا دو ماهگی البته پدی لاکت دادم بعدش ندادم نده بچه عادت میکنه بهش گوارشش رو تنبل میکنه
زیاد نده چون خود دکتر میگه بع جز آد آهن و مولتی قطره ها دیگه رو نباید مدام استفاده کنی چون بدن بچه عادت میکنه
من تا چهار ماه و نیم دادم
من خیلی وقته از ۴ قطعش کردم اگه شکمش کار میکنه دیگه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.