این قطره رو تا کی باید بدم به بچم ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

دکتر پسرم گفته بود تا چهار ماهگی باید مصرف بشه

من تا دو ماهگی البته پدی لاکت دادم بعدش ندادم نده بچه عادت میکنه بهش گوارشش رو تنبل میکنه

زیاد نده چون خود دکتر میگه بع جز آد آهن و مولتی قطره ها دیگه رو نباید مدام استفاده کنی چون بدن بچه عادت میکنه

من تا چهار ماه و نیم دادم

من خیلی وقته از ۴ قطعش کردم اگه شکمش کار میکنه دیگه نده

سوال های مرتبط

مامان ملیکا💗 مامان ملیکا💗 ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی