۵ پاسخ

اره خودش میشینه ولی اگر حواسمون نباشه ممکنه بیفته

پسر من تازه میشینه من هیچ تمرینی باهاش نکردم خودش به وقتش میشینه اصلا بهش فشار نیار

از ۵ماهگی مستقل میشینه. نشینه انقد گریه میکنه ک رسوای عالم میشم

بنشون بعد ۴طرفش بالش بزار که اگه افتاد روی بالش بیفته

اره فقط باید مراقب بود

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۷ ماهگی