۱۴ پاسخ

کاشکی بعد جنگ دوباره عید بگیریم

یکم بنداز عقب تر اگه راه داره🥲🥲 من کلی کار دارم

امیدوارم تاریخ عیدمون عوض شه🤭

😅😅😅منتظر بودم بقران ی نفر اعلام کنه دمت گرم 😂 حال نداشتم واقعا ذوقم ک هیچی

من خيلي كارام مونده خيلي ي…

وایییی گل گفتی خواهررررر

شدیدا موافقم من که هیچ کاری نکردم اعصاب خورده تازه شوهرم میگه بریم شهرستان شون یه جوراب نگرفتم 😩 مرداد عالیه تولدم هم هست 😁😁😂😂

وای دقیقا🤣🤣

واقعاکاش میشد عیدو بندازیم عقب اصلن حس هیچی نیس

من چی بپوشم🤣🤣🤣

دوسش داشتم 😂😂😂😂😂

منم همینطور خواهر 🤝

منم موافقم👍

😂😂😂😂😂مرسی

سوال های مرتبط