مامانای عزیز درد دهانه رحم خفیف تو ماه ۷ طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

از کجا میدونید درد دهانه رحم 🫤🫤

خفیف که با استراحت بهتر بشه بله

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری