۷ پاسخ

عزیزم زیاد پول نده به پستونک میبینی میری میخری کلی پول میدی بابتش بعدا نمیخوره بذار دنیا بیاد یه دونه معمولی بگیر براش ببین میخوره اگه خورد اون موقع یه دونه خوبشو بخر

اونت

من کلی پول پستونک میدادم ولی اصلا نگرفت

ببین اول یک مارک معمولی بگیر ببین اصلا میگیره پستونک بعد بک مارک خوب بخر
من کلی پول دادم هیچکدومشون حتی یک ساعتم نگرفته

من همه مارک گرفتم همه رو پس زد اخرم بی بی لند تمام سیلیکونی گرفت دیگه ولش نکرد قیمتشم مناسب بود تندتند عوضش میکردم راحت بودم

منکه بی بی لند میدادم خیلیم راضی بودم

اونت خیلی مارک خوبیه هم شیشه اش هم پستونکش

سوال های مرتبط