ابپز و له کردی با شیر یا اب جوش رقیقش کن یهویی بافت هویجو نمیتونه تحمل کنه
من ابپزمیکنم لهش میکنم بعد با اب خودش ک پخته شده قاطی میکنم میدمش
آبپز یا بخارپز کن بعدش پوره کن با شیر یا فرنی رقیق کن بده بهش
اگه گوشتکوب برقی داری که با اون اگه نه با چای صاف کن قشنگ یه دست میشه
یه کوچولو روغن زیتون هم اگه بزنی نرم تر میشه و مقوی تر هم هست
منم امروز بهش دادم 🥹
بزار آب پر یا بخار پز شه له کن بده
من امروز درست کردم خوشش نیومد
هویج ابپز کن یا بخار پز بعد له له له کن نوشجانش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.