کسی ت بیمارستان فیروز آبادی شهرری زایمان کردع؟

۷ پاسخ

زایمان نه ولی واسه چیزای دیگ رفتیم و راضی نبودیم واقعا

اصلا فیروز ابادی خوب نیست افتضاحه
بیمارستان لقمان حکیم خیلی خوبه تعریفشو زیاد شنیدم عروس خواهر شوهرمم اونجا زایمان کرده عالی بود خودم فیروز ابادی بودم اصلا خوب نبود پرسنل افتضاح بیمارستان افتضاح تر

مگه قرچک نیستی ؟ من از بیمارستان مفتح تعریف بیشتری شنیدم بری اونجا بهتر نیست ؟

ولی دوستم زایمان کرده میگه ساختمان جدید و همه چیزش نو و تمیز بوده

منم میترسم تهران زایمان کنم شاید برم اونجا چون تهران خطرناکه

والا اصلا به نظرم خوب نیست
من اوایل بارداریم مدام به خونریزی میفتادم میرفتم اونجا هیچکس پاسخگو نبودن بعد اخلاقاشونم خوب نبود
منک راضی نبودم برای زایمانمم واقعا پامم اونجا نمیزارم
بازم شاید شانس شما خوب باشه

من پدر بزرگم بیماری قلبی داشت هر بار اونجا بستری میشد با حال بدتر از قبل بستری برمیگشت خونه

سوال های مرتبط

مامان نامعلوم مامان نامعلوم هفته بیست‌وششم بارداری