بچم زردیش ۱۴ عه.. زیاده؟چیکار کنم درست شه

۵ پاسخ

دستگاه بگیر ۴۸ ساعت بزار زیر دستگاه
دمای خونه رو ۲۵ درجه نگه دار
زیاد نپوشونش
تا میتونی شیر خودتو و شیر خشک بده تا ادرار و مدفوع کنه

بزار دستگاه

عددش بالاس باید دستگاه بگیری

برو دکتر خب دستگاه میده بیار خونه مال من ۱۶ بود سه روز خونه دستگاه گذاشتم

دستگاه بگیر بیار خونه سه روز بزاریش دستگاه خوب میشه
ولی بعدش لباس کمتر تنشکن و مدام شیرش بده

سوال های مرتبط