۳ پاسخ

زیر لامپ ابی بزار

من دو روز گذاشتم ی درجه اومد پایین اما دخترم ایس نمیکنه توی دستکاه🥲

چرا نمیخوای بزاری عزیزم من یروز گذاشتم دو درجه‌ اومد‌پایین

سوال های مرتبط