دخترم زردی داره چیکار کنم زوتر زردیش برع؟

۱۵ پاسخ

تند تند بهش شیربده تا ازمدفوع وادرارش خارج بشه

فقط شیر خپدت دائم بدش

اگ زردیش کمه تندتندشیرش بده ک دفع بشه ی قطره هم هست ک دکترامیدن ولی اگ زیاده ببرآزمایش نیازبودبره زیردستگاه تازودترخوب بشه

حجامت پشت گوش

با عرق شاطره حمومش بده
جوشانده عناب هم خوبه خودت بخوری
زود به زود بهش شیر بده
شیر گاو هم بمال به بدنش
زردیش زودی خوب میشه

هر صبح با عرق شاطره پاهاش بشور خیلی زود میره

قطره شیر خشت بده

من از روز اول توبیمارستان همزمان باشیرخودم شیرخشک دادم بهش یک درمیون تندتندشیرمیخورد خنکم نگهش داشتم لباس کم تنش کردم انقدمقداری زردی پایین بود که زردی حساب نمیشد اصلاانگارنداشت همون یه سرسوزن که سفیدی چشمش زرد بودم بااین دوتا کار رفع شد سرخود بهش قطره یا دارو گاهی چیزی نده خطرناکه

یه مهتابی کرایه کنین دو سه روز بزارش زیرش،مرتب شیرش بده،اگه شیر بز گیرت میاد بگو برات بیارن ولرم کن بعد ب بدنش بمال با پنبه و بعد پاک کن ،آب واینا ب نوزاد نده

شیرخشک بده بهش عزیزم

دکتر دخترم گفت تنها درمان زردی، زیاد شیر دادن و ادرار و مدفوع زیاد خود بچه است. اگه خودت شیر داری اولویت با شیر خودته، اگه نداری یا شیرت کمه کنارش شیر خشک بده

هم شیر بده
هم آب قند
آب قند خیلی بهتر میکنه من پسرم زردیش ۱۵بود با شیرخودمو آب قند خوب شد
بعد اگه زیاد باشه زردیش که با دستگاه هم دیر بره یه نوع قرص کوچولو هس اونم بدی فوری دو روزه می‌ره

شیرخشک بده زود می‌ره

ترنجبین بده

ترنجبین بده
خودت عرق کاسنی بخور

سوال های مرتبط