۶ پاسخ

هرچی خودم میخورم به گیسوهم میدم

غذای سفره گاهیی بهش میدم، من از همون اول غذاهای بافت دار دادم. خیلییی له و پوره نمیکردم. الان راحتم☺️

من از ۶ ماهگی بین blw و سنتی شروع کردم ،غذاهاشو جدا درست میکردم با پشت قاشق یا چنگال له میکردم،
کم کم که هم دندون بیشتر دراوورد و هم یاد گرفت له کنه و بجوه دگ له نکردم ولی درشت هم نمیدم بهش ،
قبلا برنج نیم دونه براش می‌پختم و حالت blw براش گلوله میکردم ولی از یک سال همون برنج خودمون،غذای سفره هم بهش میدم ولی چون آلرژی به پروتئین گاوی و یه سری مواد غذایی داره جایی باشم میپرسم ک تو غذا چی داره،
خونه هم حتما براش جدا درست میکنم چون نمک وادویه بیش از حد خوب نیس،

بیشتر غذای سفره میدم بعضی وقتا که فست فودی و اینجور چیزا که مناسبش نیست میخوریم جدا براش غذا درست میکنم

من گاهی از غذای خودمون میدم چون بعضی غذاها مثل قرمه و قیمه هنوز ندادم جداهم درست میکنم اما غذاهای خودشو بهتر میخوره چون یکم شله و سوپی ماننده

من غذای سفره میدم فقط هفته ای چندتا وعده غذاهای مقوی تر جدا براش میزارم
البته تا وقتی خونه خودمون بودم😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط