۳ پاسخ

من صبح نصفش شبم نصفش با ی قاشق غذا خوری اب جوشیده سرد شده قاطی می کنه چند دقیقه بمونه بعد میدم

دکتربه من گفت هر ۱۲ ساعت نصفشو با دوسه قاشق غ خ آب قاطی کنم بهش بدم نصف صبح نصف شب

روش نوشته

سوال های مرتبط

مامان مامان ارشیا مامان مامان ارشیا ۱۱ ماهگی