۴ پاسخ

میگن سمت چپ بخاب .خیلی درد میکنه سمت چپم سنگینه خیلی بده

دقیقا جوری ک نفس کشیدنم سخت می شه و نمی تونم اون سمت بخوابم

تا دلت بخواد مخصوصا اگه اون سمت بخوابم ک فلج میشم قشنگ

اره از من خیلی درد میکرد جوری بودم نفس کم میاوردم نمیتونستم بخوابم ولی هفتم بالا تر رفت بهتر شدم

سوال های مرتبط