میگن سمت چپ بخاب .خیلی درد میکنه سمت چپم سنگینه خیلی بده
دقیقا جوری ک نفس کشیدنم سخت می شه و نمی تونم اون سمت بخوابم
تا دلت بخواد مخصوصا اگه اون سمت بخوابم ک فلج میشم قشنگ
اره از من خیلی درد میکرد جوری بودم نفس کم میاوردم نمیتونستم بخوابم ولی هفتم بالا تر رفت بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.