۱۰ پاسخ

عزیزم ما یه سری اومدیم کارتن پفک و چیپس و اینا از مغازه گرفتیم😅😅بدون ترتیب خاصی چیدیم گوشه پذیرایی روش پارچه ساتن انداختیم بعدی وسایل رو میچیدیم برای خیلی وقت پیشه عکسشو ندارم ولی اون موقع خیلی خوشگل شد😆

من فردا برات عکس می‌فرستم . آینه قدی داری؟؟

من قبلا روی گل میز میذاشتم یه بقیه هم روی زمین پایینش میچیدم الان دو ساله روی جزیره اشپزخونه میچینم

میز مبل نداری؟

میتونی بالشت بزاری پارچه روش پهن کنی😩😁قبلنا من اینکارو میکردم
در نهایت روی زمین پهن کن بابا
تا تاقچه مثلا کنار پنجره اگه دارین

من رو اپن می چینم همیشه تا آخر ۱۳ هم پهن هست خیالم راحته دست بچه های کوچیک فامیل هم بهش نمیرسه

منم اصن دلشو ندارم بچینم ولی میگم این اولین سال و آخرین سالیه ک پسرم تو‌ شکممه حداقل برای یادگاری بچینم عکس بندازیم

من تو گنجه هم ی بار انداختم خیلی خوب شد

تصویر

رو اپن یا رو زمین سفرع بنداز خوشگل تره ❤
اصلش رو زمین

رو اپن بنداز یه گوشه ایی

سوال های مرتبط

مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری