نه نچیدم نمیچینم
انشالله سال بعد با دل خوش میزارم
مال پارسال
من فعلا اینو چیدم ولی کم و کسری زیاد داره 😆تخم بلدرچین و گل و سبزه و سیب و سمنو و ی شمع قشنگ باید بخرم
این برای پارسالع
امسال ساده میچینم
این واسه پارساله آنفلوآنزا گرفته بودم ولی ی جوری سرهم کردم
امسال اصلا دلشو ندارم خالمم فوت کرده دستم به هیچ کاری نمیره🥲🥲❤️🩹
مال قبله امسال دلو دماغ ندارم
من یه هفتسین ساده چیدم
والله امسال نمیچینم. حوصله ندارم اصلا
نه اصلا حسش نیست
امشب میچینم یا فردا
فردا میچینم
نه والا حسش نیست امسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.