۱۱ پاسخ

کم نیار عزیزم تو لایق مادر شدنی بارم تلاش کن

مشکلتون چی بود ای وی اف کردی

عزیز دلم💚حق داری ناراحت باشی سخته ولی ناامید نشو
مراکز جهاد دانشگاهی برو

باید از اول میرفتیم تهران .ک انقدر عذاب نکشیم

توراخدا نا امید نشین من ساری بابل ای وی اف کردم نشد...رفتم تهران ای وی اف کردم خدارشکر اولین انتقال مثبت شده.
بعد ۲۲ سال مامان شدم...انشالله قسمت شما هم بشه..

الهی خداااا دوتا نی نی توپول موپول بت بده

روز ۱۴ رفتی ازمایش؟؟

منم بالای چهلم تو سیکل ای وی اف اصلا تخمکام پوچ شد یکساله کلت بیخیال شدم

عزیزم بچه دادی کجا ای وی اف کردی

ایشاالله دامنت سبز بشه

الهی به زودی دامنت سبز

سوال های مرتبط