به وقت میوه عصرانه منو پسری 🥰❤️

تصویر
۶ پاسخ

نوشت قشنگم🤌🏻😘

الان میان میخورنتک ما باردارا نداربم بخریم نخوردیم. وای ای چه کاریه🤣🤣🤣

عزیزم شما سردرد نمیشی تو این هفته ها

نوش جون عزیزم

چه اسم قشنگی انتخاب کردی 😍 خیلی به دلم نشست .
اسم دخترونه خوشگل چی بلدی بهم بگی ؟؟ 😢

نوش جونتون عزیزمممم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا 🐣 مامان لوبیا 🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری